torstai 23. toukokuuta 2013


London
osa 2


Perheeni tuli muutama viikko takaperin Lontooseen minua tapaamaan ja oltiin siellä viikko pyörimässä. Tämä postatus on toinen osa koko ns. London-sarjaa ja tästä pääset ensimmäiseen osaan, jos se meni ohi: klickklick.

Käytiin perheeni kanssa Madame Tussaud'sin vahakabinetissa ja oli ihan sika kivaa. Tässä muutama sieltä mutta toinen siskoistani ei tainnut viihtyä vahahahmojen kanssa, kun hänestä en löytänyt yhtäkään kuvaa kenenkään kanssa! Surullista.

Ensimmäisessä kuvassa meidän äiti päätti vaihtaa iskän George Clooney:in. Toisessa kuvassa minun pikkusiskoni ja minä huomattiin, että Marilynillä oli pieni kriisi mekkonsa kanssa ja me riensimme luonnollisesti paikalle. Kolmannessa kuvassa iskä pääsi hoitelemaan Obaman asioita ihan presidentin kansliaan. Oli ilmeisesti vähän kevyempiä aiheita. Neljännessä kuvassa minä ja sisko poseerataan hienojen 3D-lasiemme kanssa ennen 4D-näytöksen alkua. Sain siitä penkistä mustelmia, kun se tikku tunki selkääni.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tuohon alapuolella/yläpuolella olevaan kenttään saa kommentoida vapaasti kaikkea maan ja taivaan väliltä, vähäpätöisimmästä hirmutärkeään. Kaikki kommentit luetaan ja ne ilahduttavat minua suunnattomasti, oli sitten kyseessä vaikka salainen toiveesi kertoa jollekin aamupalasta, jonka viime viikon keskiviikkona söit.

Kuulostan jo ihan joltain nuorten tukipuhelimen mainokselta. Mutta tuohon lootaan terkkuja, kiitos.